Dolar 46,4909
Euro 52,8389
Altın 5.961,50
BİST 14.331,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Diyarbakır 36°C
Açık
Diyarbakır
36°C
Açık
Sal 38°C
Çar 35°C
Per 35°C
Cum 35°C

Sağlıklı Hayat Merkezi Buluşmaları Diş Hekimleriyle Devam Ediyor

Sağlıklı Hayat Merkezi Buluşmaları Diş Hekimleriyle Devam Ediyor
24 Haziran 2026 23:05
51

Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü tarafından koruyucu sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi ve sağlık çalışanları arasındaki koordinasyonun artırılması amacıyla il genelinde görev yapan diş hekimlerine yönelik Talaytepe Sağlıklı Hayat Merkezi tanıtım ve inceleme programı düzenlendi.

Programa katılan diş hekimleri, Sağlıklı Hayat Merkezi bünyesinde sunulan hizmetler hakkında bilgi alırken merkezi yerinde inceleme fırsatı buldu. Programda konuşan Diyarbakır İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emre Asiltürk, Sağlık Bakanlığının “Koruyan, Geliştiren ve Üreten Sağlık” modeli doğrultusunda koruyucu sağlık hizmetlerine büyük önem verdiklerini belirtti.

Hastalıkların ortaya çıkmadan önlenmesinin temel hedefleri arasında yer aldığını ifade eden Asiltürk, sağlık okuryazarlığının artırılması ve vatandaşların sağlık hizmetlerine doğru zamanda, doğru şekilde ulaşmasının önemine dikkat çekti.

Diyarbakır’daki Talaytepe Sağlıklı Hayat Merkezinin modern yapısıyla Türkiye’deki örnek merkezlerden biri olduğunu belirten Asiltürk, merkezde psikolojik danışmanlık, fizyoterapi, diyetisyen hizmetleri, kanser taramaları, sigara bırakma poliklinikleri, sosyal hizmet danışmanlığı, kadın ve üreme sağlığı danışmanlığı gibi birçok hizmetin ücretsiz olarak sunulduğunu söyledi.

Diş hekimlerinin vatandaşları bu hizmetlerden haberdar etmelerinin önemine vurgu yapan Asiltürk, “Sağlıklı Hayat Merkezlerimizin bilinirliğini artırmak istiyoruz. Diş hekimlerimizin burada verilen hizmetleri yakından tanıması ve ihtiyaç duyan vatandaşlarımızı bu merkezlere yönlendirmesi büyük önem taşıyor” dedi.

Program kapsamında diş hekimleri ile Sağlıklı Hayat Merkezi çalışanları bir araya gelerek hizmet süreçleri hakkında görüş alışverişinde bulundu. Etkinlikte birinci basamak sağlık hizmetleri ile ikinci ve üçüncü basamak sağlık kuruluşları arasındaki iletişim ve koordinasyonun güçlendirilmesinin hedeflendiği belirtildi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.